Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Budzyń
(7)
Autor
Blikle Andrzej
(1)
Drzewiecki Sebastian
(1)
Kocoń Sylwia
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Prokopowicz Piotr
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Tracy Brian
(1)
Waryszak Tomasz
(1)
Zaremba Adam
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(6)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(2)
Biznes
(1)
Bogactwo
(1)
Branding (marketing)
(1)
Ekonomia
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Inwestycje
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kryptowaluty
(1)
Marketing
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Psychologia kobiet
(1)
Sukces
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie turkusowe
(1)
Zysk
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Altcoiny
(1)
Bitcoin
(1)
Ekonomia
(1)
Giełdy kryptowalutowe
(1)
Opracowanie
(1)
Waluty wirtualne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Kobieta kompletna / Sylwia Kocoń. - Warszawa : OnePress, 2021. - 232 strony ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Budzyń
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak : słuszna sprawa. Autorka ksiązki definiuje to pojęcie jako pozamaterialny cel istnienia marki. Co poza oczywistą chęcią generowania zysków jest celem firmy? Czy jest on pomyślany tak, by miał pozytywny wpływ na świat? Społeczeństwo przychylniej spogląda na brandy zaangażowane, funkcjonujące w duchu odpowiedzialności za planetę. Właściciele firm, twórcy marek muszą to zrozumieć i zastanowić się, co poza towarami lub usługami wnoszą do wspólnoty. Warto to zrobić, tym bardziej, odnalezienie swojego brand purpose może pozytywnie wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa. Ksiązka ma za zadanie przedstawić je i zaprezentować przykłady tego typu celów. Autorka wskazuje, jakich dodatkowych korzyści- poza dobrą reputacją i przychylnością odbiorców- powinna oczekiwać firma, która ma odpowiedio zdefiniowany i zakomunikowany brand purpose. Z ksiązki dowiemy się poza tym, jak jasno określony cel wpływa na funkcjonowanie przedsiębiorstwa w relacjach z pracownikami, klientami i pozostałymi uczestnikami rynku. Jej dodatkowym walorem są liczne wywiady i studia przypadków, pokazujące mniejsze i większe marki działające w odniesieniu do elementów filozofii brand purpose lub wdrażające ją kompleksowo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Budzyń
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/L (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Budzyń
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak zarabiać na kryptowalutach / Tomasz Waryszak. - Wydanie 2. - Gliwice : Onepress, 2022. - 230, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Budzyń
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336/W (1 egz.)
Książka
W koszyku
Giełda : podstawy inwestowania / Adam Zaremba. - Wydanie 3 zaktualizowane. - Gliwice : Onepress, 2022. - 263 strony : tabele, wykresy ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Budzyń
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336/Z (1 egz.)
Książka
W koszyku
Doktryna jakości : rzecz o turkusowej samoorganizacji / Andrzej Jacek Blikle. - Wydanie III turkusowe. - Gliwice : Onepress Exclusive, 2024. - 624 strony, [2] strony tablic : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
(Onepress Exclusive)
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się zgodnie z tym, jaką ścieżką podąża myślenie o zarządzaniu jakością nie tylko w naszym kraju, ale przede wszystkim na świecie. Andrzej J. Blikle wychodzi z założenia, że nie może być mowy o skutecznym zarządzaniu bez położenia nacisku na jakość produktu i usługi, jakie się proponuje klientowi. Co więcej, nie ma mowy o wysokiej jakości bez dobrych, równorzędnych relacji w pracy. Stąd w kolejnym wydaniu swojej książki tak silny nacisk kładzie na zarządzanie turkusowe, czyli swego rodzaju partnerską demokrację - wolność, zaufanie, partnerstwo i współpracę wewnątrz organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Budzyń
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65/B (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Budzyń
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/T (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej